Regler Du måste vara registrerad för att göra inlägg.
Namn: GregerHeger
Hemort: Kungsholmen Sänt: 2026-06-28 18:28:00
Kaffekask
Är helt enig. Vi är på rätt väg.
Namn: Elisa_1492
Sänt: 2026-06-28 18:21:00
kaffekask
Ja just de punkterna tror jag också kommer visa sig vara bland de viktigaste förändringarna. De ger i alla fall bättre förutsättningar för att lyckas.
Bidd
Tror inte det behöver vara motsatser. Tvivlar starkt på att vår trupp är ”åka ur” dålig. Däremot håller jag helt med om och hoppas att man tar in en klasspelare med ledaregenskaper i varje lagdel och avvittrar en rad CM.
Att man säljer Flataker vittnar infalls fall att det lär komma in något där. Takkula har redan hintat om CM och nu lär man väl söka en CB när en gått sönder.
Namn: Bidd
Sänt: 2026-06-28 17:37:00
Till er som andas morgonluft efter dagens seger och tror att nuvarande trupp ska hålla oss kvar i allsvenskan säger jag bara att jag förväntar mig minst tre tunga nyförvärv nu i sommarfönstret som går rakt in i startelvan. Allt annat är en fatal felbedömning av kvaliten i vårt lag från sportsliga ledningen.
Namn: kaffekask
Sänt: 2026-06-28 17:12:00
Ambro
Sjunk inte så lågt att spela dum och "missförstå"! Du är en bättre srkibent här än så. Forum blir väldigt tråkiga om det ska ske i diskussioner.
Namn: Boyd
Sänt: 2026-06-28 17:05:00
Kolla reprisen vetja:
https://www.aikplus.se/
Namn: kaffekask
Sänt: 2026-06-28 17:00:00
GregerHeger
Jo, du är inte ute och cyklar där. Det är många felaktiga beslut som tagits av många under en lång tid.
Det är av just den anledningen som den (by far) bästa förändringen i AIK under de senaste åren har varit fokuset på att förbättra strukturen i den sportsliga ledningen.
- Delat upp roller för att bli mindre personberoende och för att lättare kunna utvärdera personal.
- Strategiska ramverk som säkerställer att den långsiktiga riktningen sett till spelstil följs..
- Förändrat beslutsprocesser för att säkerställa effektivitet och att all information när beslutstagaren.
Osv...
Namn: solnajojje
Sänt: 2026-06-28 16:53:00
MrQ2000 Han var visst i truppen .
Erik sköt ett skott. Keepern räddade . Victor skött in returen .
Namn: MrQ2000
Sänt: 2026-06-28 16:50:00
Expressen skriver att det var Flataker som avgjorde ? Vem var det Victor eller Flataker ?
Flataker var väl inte ens i truppen?
Namn: Stefanellis_tröja
Sänt: 2026-06-28 16:24:00
Sweden21
Victor Andersson
Namn: Sweden21
Sänt: 2026-06-28 15:59:00
Vem gjorde 3-2 målet?
Namn: Ritorpsdrutten
Sänt: 2026-06-28 15:56:00
Stabiiiil seger!
Undrade först vad det var för blond okänd u-spelare som dundrade in 3-2. Nästa sekund kom jag på att det var VA med ny look.
Namn: solnajojje
Sänt: 2026-06-28 15:56:00
Vi spelade vad jag kan se 442 med diamant idag .
Yannick klar 6a .
Filling och Axel anfallare . Taha 10a
Namn: GGVS
Sänt: 2026-06-28 15:53:00
Vinst med 3-2 efter sent mål av AIK. Tar med mig första halvlek där vi gör mycket bra saker.
Namn: Rey
Sänt: 2026-06-28 15:52:00
Heron: Nej, Filling var vänsterytter och Geiger sittande mittfältare.
Namn: Elisa_1492
Sänt: 2026-06-28 15:44:00
Medlem1965
Det finns att göra så klart. Dock är mängden inte så farlig om många är unga. Personligen har jag inget problem med många unga kontrakterade om man har en tydlig plan med ex U19-A eller utlåningar eller längre fram med B-laget.
Namn: Kakmonstret
Sänt: 2026-06-28 15:43:00
Sjukt tråkigt med skadan på Hagen. Såg inte alls bra ut. Men linkade åtminstone av för egen maskin. Skadehelvetet på våra ungdomar fortsätter att grina oss i ansiktet.
Namn: bostad66
Sänt: 2026-06-28 15:37:00
Kouame och Shilla är kanonspelare
Namn: Heron Stone rat
Sänt: 2026-06-28 15:36:00
I laguppställningen ser det ut som Geiger är forward och Filling mf. Spelar vi verkligen så ?
Namn: Medlem1965
Sänt: 2026-06-28 15:28:00
AIK Fotboll har idag kontrakt med 37 spelare, 6 av dem utlånade. 16 av de 31 som finns i AIK:s verksamhet är mittfältare, 4 är anfallare.
Hur hamnade vi i det här kostnadsträsket? Det värsta är att med de 37 under kontrakt riskerar vi att åka ur….
Namn: H-åsen
Sänt: 2026-06-28 15:27:00
Al Hakim bör inte få döma en enda AIK match.
Namn: Svartgula råttan
Sänt: 2026-06-28 15:24:00
Defensiven högsta prio vid omstart. Edh till höger och Lukas till vänster känns mest stabilt.
Namn: Konraldo
Sänt: 2026-06-28 15:00:00
Kul läsa att Kouame och Ayari varit bra.
Och Al Hakim är i klass med Kristoffer K…
Namn: Rey
Sänt: 2026-06-28 14:47:00
Ayari gör det bra som 9:a. Alltid spelbar och får spelet att flyta.
Kouame bra i sin fria roll!
Namn: Cap Curt v2.1
Sänt: 2026-06-28 14:46:00
Blir fysiskt förbannad av att se Hakims olika bedömningsnivåer av lag.
AIK då släpps allt som vi ska ha, frisparkar och straffar med mera döms ej.
Motståndare får allt med sig, 50/50 situationer, schyssta närkamper blir alltid dömda som frisparkar mot oss..
Namn: GGVS
Sänt: 2026-06-28 14:45:00
Riktigt bra första halvlek av AIK och ledning med 2-1. Hur ordinarie startelva VSK har vet jag inte, men AIK kunde gjort 2-3 mål till under första 45…
Namn: H-åsen
Sänt: 2026-06-28 14:31:00
Kouame har varit bra första 30 minuter och vi borde haft 2 straffar redan. Al Hakim borde inte få döma fotboll.
Namn: Kakmonstret
Sänt: 2026-06-28 14:29:00
Vi är så sjukt enkla att göra mål på.
Borde vi förövrigt inte haft straff på Kouames friläge?
Namn: Johnny Scuba
Sänt: 2026-06-28 14:28:00
Är Ayari fortsatt falsk nia?
Namn: Cap Curt v2.1
Sänt: 2026-06-28 14:26:00
Helt sjukt hur dålig Al Hakim är på att döma AIK.
Namn: GGVS
Sänt: 2026-06-28 14:23:00
Medlem1965:
STANLEY WILSON
Befinner sig i rehabilitering för en skada i ljumsken. Genomför rehabilitering i gym
Namn: Medlem1965
Sänt: 2026-06-28 14:15:00
Är Stanley skadad eller såld?
Namn: teamworkspirit
Sänt: 2026-06-28 11:57:00
Detta tranferfönster behöver bli ganska bra med åtminstone flera rätt än fel i fråga om spelare ut och in för rätt prislapp. Fortfarande mycket upp till bevis för nuvarande sportsledning,
Man kan inte som vissa supportrar /skribenter här gå höga på ångorna av att skylla allt på vissa aktörer och samtidigt naivt omfamna de nya kaptenerna på skutan.
Takkula är oprövad och verkar i mina ögon mest ha fått jobbet för att han underordnar sig Steele och har liknande karaktär. Det extrema AI spåret som man valt missar mycket i fråga om fotbollsspelare och lagbygge
I alla områden i livet är det farligt och betalar sig negativt i slutändan att ta fram målarpenseln och skapa sina egna sanningar om t ex Berntsens era
Åsikter har man alltid olika såklart,mn att bygga upp åsikter till en slags rättrogen lära och sprida den med alla medel i tid och otid kanske passar i vissa politiska eller religiösa kretsar
Men passar det i fotbollsklubben AIK och dess stora supporterskara? tveksamt säger jag.
Namn: Boateng#20
Sänt: 2026-06-28 11:41:00
Jardell Kanga vänsterfotad högerytter hade väl varit en perfekt ersättare för Zadok. Gjort 8+3 i Finland den här säsongen.
Namn: Utmedpacket
Sänt: 2026-06-28 09:52:00
Steken
Budet ligger väl på 11 men samma klubb erbjöd 15-16 miljoner tidigare så möjligt vi kan jacka upp budet. Vi sitter ju inte i samma situation som förut när vi var tvungna att acceptera första bästa erbjudande.
Sen blir det väl inte så mkt kvar oavsett då agenter mm ska ha sitt
Satan vilket fönster vi står inför, truppen är fortfarande för stor men samtidigt kansle vi tappar Zadok/Celina/Flataker vilka bidragit mycket till årets ganska haltande offensiv.
Namn: CleciosOstbågar
Sänt: 2026-06-28 05:40:00
15 milj för Flatakker är bra. Bra business. Med det sagt så behöver vi göra om en del så José trivs och han gillar inte dom forwards vi har och då är det bättre att sälja.
Namn: Svartgula råttan
Sänt: 2026-06-27 23:37:00
Karlbergskanalen,
Ok själv kände jag när Nordfeldt värvades att det där är ingen målvakt du vinner titlar med. Fem år senare ser jag inte ut att behöva revidera den åsikten.
”Guldmatchen” Malmö borta omgång 25 2021 där vi förlorar guldet för att Kribba står fastklistrad och lite klassiskt paralyserad på linjen.
Namn: Gnaget-förevigt69
Sänt: 2026-06-27 23:33:00
Börjar undra om pengar in är det viktiga överallt annat. Nu har vi fått in en rejäl summa slutar det ändå med att vi åker ur ska det rensas i styrelsen enligt mig.
Namn: GregerHeger
Hemort: Kungsholmen Sänt: 2026-06-27 22:40:00
Om man tycker att Berntsen förstörde mycket, vilket han gjorde genom att bränna pengar, ser man inte då att den gamla styrelsen som först lät den totalt inkompetenta Manne härja vilt och därefter godkände alla värvningar har ett enormt ansvar i att vi befann oss där vi gjorde innan Yohanna såldes?
Om vi nu måste älta det förflutna. Föredrar att se framåt.
Namn: Tomas
Sänt: 2026-06-27 21:47:00
Skönt med pengar på banken.
Vilka som ska spela och hålla oss kvar i Allsvenskan verkar sekundärt ?
Namn: Ambro
Sänt: 2026-06-27 21:46:00
Scholes:
Har inte nämnt Berntsen en enda gång, har bara nämnt Wisur. Zadok räddade vår klubb, annars har du rätt i att vi hade gått mot konkurs som en konsekvens av vaskningen av Europa och Allsvenskan ett dyrt sommarfönster på det.
Berntsens totala haveri tog oss till Europa, guldstrid och vår bästa vår någonsin innan det. Det är ingen åsikt.
Namn: Alberto Tomba
Sänt: 2026-06-27 21:46:00
Maanojas benbrott
Please no bad shorts
Namn: grillchips
Sänt: 2026-06-27 21:24:00
@Scholes
Tack och lov för att det blev dubbelpost på ditt inlägg. Du har aldrig skrivit det där förut så det behövdes verkligen läsning x 2 för att budskapet skulle sjunka in.
Namn: D-Mon
Hemort: London Sänt: 2026-06-27 21:20:00
Hehe Scholes, tyckte du om ditt inlägg så mycket så du körde det på repeat 7 min senare;)
Hur som, ingen sportchef sätter AIK Fotboll AB i konkurs, bara VDn... & styrelsen - om vi ska va korrekta. Så din kritik är självklart ämnad Fredde. Helt ok. Tycker inte heller att han håller måttet.
Namn: Scholes
Sänt: 2026-06-27 21:09:00
Att Berntsens totala haveri med MT och det truppbygget han nästan satte oss i konkurs med fortfarande har sin förkämpe i Ambro är otroligt.
Att AIK med MT som tränare och Kakan i anfallet inte hade kvalificerat sig för gruppspel och ytterst tillfälligt skjutit upp konkursen förstår såklart alla som sett både AIK och Kakan. Men ändå finns det de som fortfarande inte förstår vilken otroligt viktig riktningsföråndring på påbörjades förra sommaren.
Det vaskades inget europaspel. Det räddades en klubb. Förra vinterns fönster är så otroligt mycket sämre än förra sommarens. De går inte ens att jämföra.
Endast inför -19 går att jämföra med det totala haveriet som Berntsen genomförde. Krävs tydligen att upprepa att han nog är det sämsta som hänt AIK i modern tid.
Namn: Scholes
Sänt: 2026-06-27 21:02:00
Att Berntsens totala haveri med MT och det truppbygget han nästan satte oss i konkurs med fortfarande har sin förkämpe i Ambro är otroligt.
Att AIK med MT som tränare och Kakan i anfallet inte hade kvalificerat sig för gruppspel och ytterst tillfälligt skjutit upp konkursen förstår såklart alla som sett både AIK och Kakan. Men ändå finns det de som fortfarande inte förstår vilken otroligt viktig riktningsföråndring på påbörjades förra sommaren.
Det vaskades inget europaspel. Det räddades en klubb.
Namn: Ambro
Sänt: 2026-06-27 20:51:00
Clabbe1891:
Det värsta är ju att vi totalt vaskade ett Europaspel som vi hade jobbat hårt för att nå och en toppstrid där vi låg bra till, och försämrade vår ekonomi mycket mer på det. Men sen kom Zadok och räddade ekonomin iaf, så spelar väl mindre roll nu utöver att vi fortfarande lider sportsligt.
kaffekask:
Kritik? Måste väl vara den största hyllningen FS kan få? Sen att Wisur verkar varit minimalt involverad har väl inget med det att göra.
Namn: Koltrast
Sänt: 2026-06-27 20:35:00
Stefanellis_tröja: Tyvärr drog Nico korsbandet nyligen och är borta länge. Tråkigt på alla sätt.
Namn: Rourke
Sänt: 2026-06-27 20:22:00
Om prio är rutin och svenskar för att inte ta upp utlänningskvot så tycker jag Isaac Kiese Thelin och David Moberg Karlsson hade kunnat vara intressanta.
Båda har stora erfarenhet och rutin vilket vi verkligen saknar i laget.
David är duktig på gå förbi sin motståndare men har också mkt poäng i sig. Snabb och bra k presspelet, nyss flyttat hem till Nykvarn.
Isaac är tung och bra i boxen och har också ett bra grundspel i sig. Tycker vi saknar tyngd i boxen i år.
Ingen av dom lär bli superdyra dessutom. Talar emot är såklart åldern.
Namn: Bidd
Sänt: 2026-06-27 19:57:00
Vi gör oss av med Flataker som var vår bäste forward hösten-25, för att han inte passar in i vår tränares spelstil och vår tränares soelstil är på väg att ta oss rakt ner i superettan. Det här börjar bli riktigt pinsamt nu.
Antingen har ledningen lyckats bra i att hemlighålla att sommarfönstret kommer innehålla tre-fyra riktiga supervärvningar som håller hög allsvensk nivå eller så är det ett luftslott med drömmar om att sälja befintliga unga spelare dyrt fast nära ingen av dem håller allsvensk klass.
Skitorolig för det senare och en katastrofhöst.!
Namn: kaffekask
Sänt: 2026-06-27 19:38:00
Så Söderberg har antingen sagt till för lite vid värvningarna (kritiken han fick när Berntsen var sportchef) eller helt tagit på sig sportchefsansvaret och bänkat HoR vid värvningar (kritiken nu).
Schrödingers hatt!
Namn: Clabbe1891
Sänt: 2026-06-27 19:12:00
Tycker också att Wisur Hansen gled förbi utan att få någon speciell kritik.
Koame är ju en jätte konstig värvning , får vi hälften av pengarna tillbaka där så är de ju bra.
Helm - otur med skador men de känns som han inte kommer spela 1 minut iår.
Nissen - ja skadad , men jag är är tveksam, kändes lite svag i duellspelet , de man sett.
Olofsson- trodde mer på honom , men tränaren verkar inte tro på honom.
Flataker - har inte utvecklats som man hoppades , känns lite för långsam och ibte heller så stark i target spelet.
Namn: Ambro
Sänt: 2026-06-27 19:01:00
Kaffekask:
Det var ju Herish i kommunikation med Söderberg och agent17 som rodde hem Zadok enligt alla rapporter.
Är väl helt omöjligt att säga att hans fönster var bra varken sportsligt eller ekonomiskt utifrån hans egna transfers? Inkl uppflyttade juniorer osv. Men visst, visar det sig att han hade en större del i Zadok än vad allt tyder på så är jag beredd att omvärdera bedömningen till det bästa fönstret någonsin.
Namn: kaffekask
Sänt: 2026-06-27 18:54:00
Sedan att Erik inte fungerar i Josés fotboll är ju rätt tydlig. Brunkigheten väger inte upp för hans misstag och bristande teknik... så att sälja honom är nog rätt! Där håller jag med dig.
Vi har ju Max Karimatsenga från U19 som känns viktig att få upp!
Namn: kaffekask
Sänt: 2026-06-27 18:41:00
Ambro
Wisurs enda fönster blir bisarrt? Känns väl rätt överdrivet?
Om vi bortser från Filling, Geiger och Järeteg som flyttats upp och gjort jävligt bra ifrån sig (äran faller ju lite på sportchefen men absolut inte lika mycket som vid rena värvningar) så värvades Flataker, Yohanna, Olofsson, Nissen, Helm och Kouamé in.
Knappast världens sämsta fönster?
Nissen är väl ända som känts sisodär. Helm har ju varit nästintill konstant skadad. Så den är svår att bedöma.
Vi såg ju nivån på Kouame i vintras. En av de absolut bästa på försäsongen. Inte riktigt kommit upp i samma nivå på våren men det känss säkert att han når upp till den igen.
Olofsson såg riktigt vass ut i vintras också. Lirat mycket i Norges andradivision. Tillbaka om en månad när vi är i akut behov av mittback. Bra timing.
Yohanna har ju varit riktigt bra... mer behöver inte sägas där...
Erik var ju vår bästa spelare i höstas. Wisur kan ju absolut inte lastas för att spelaren inte passar in i nya tränares spelstil, när både spelstilen skiljer sig enormt från den som förra tränaren stod för, till vilket Erik värvades till?
Namn: Karlbergskanalen
Sänt: 2026-06-27 18:15:00
Ambro:
Håller helt med om fjolårets katastrofala sommarfönster. Att vi aldrig ersatte Kakan med en mer meriterad anfallare och sen på sista dagen av fönstret tömde spargrisen för en offensiv mittfältare som ingen efterfrågade.
Sen skriver jag inte under på att Flataker varit en direkt misslyckad värvning och jag tycker han gjorde en stark höst efter förutsättningarna.
Namn: Ambro
Sänt: 2026-06-27 17:40:00
Karlbergskanalen:
Han kom också in i en tid när vi hade Europaspel och potentiell guldstrid framför oss, och senare la 10+ miljoner på Kouame.
Både det sportsliga och ekonomiska värderat är det en fullständigt usel utfall, skön karaktär och bra käklinje i all ära
Namn: Ambro
Sänt: 2026-06-27 17:29:00
En ren dumpning såklart.
Wisur Hansens enda fönster blir bara mer och mer bisarrt, inte bara för kollapsen den gav den sommaren och hösten. Definitivt uppe bland våra sämsta någonsin nu.
Namn: Karlbergskanalen
Sänt: 2026-06-27 17:25:00
Inga stora summor som nämns för Erik, men han kom billigt i en tid när vi behövde vända på varje öre och han har kämpat med bravur från första dagen.
Detta borde ju innebära trupputrymme för en ny mer färdig anfallare, gärna någon med längd, styrka och tyngd i straffområdet. Hoppas det finns färdiga namn det redan jobbas på så att vi inte behöver vänta tills deadline day.
Namn: Maanojas benbrott
Sänt: 2026-06-27 15:58:00
Hoppas att AIK Shop tar in fler badshorts. Riktigt cleana. Kan inte bara varit jag som var sen på den bollen?!
Namn: Frazze55
Sänt: 2026-06-27 15:37:00
Flataker först ut i sommar, kommer följas av minst 2-3 till.
Truppen bantas och Jose kan ta in spelare som passar vårat sätt att spela. Lycka till Flataker, en riktig kämpe.
Namn: Kenny Karate
Sänt: 2026-06-27 15:16:00
Snarare så att Nordfeldt inte står i landslaget för att Sverige behövde ändra spelstil efter 1-5 mot Nederländerna.
Det beror inte på att han borde ha tagit något av målen - att Widell Zetterström är yngre, mer atletisk och bättre på just att rädda skott har varit klart från början. Att Kribben ändå stod mot Tunisien och Nederländerna beror på att han är bättre i spelet med fötterna - då försökte vi rulla bakifrån, mot Nederländerna kom Widell Zetterström in och tjongade upp den så långt och rakt som möjligt varje gång.
Som Potter sa ”de har olika egenskaper” - och det här var helt i linje med att plocka in en kvick jävel på topp och en mittback på innermittfältet.
Namn: Big Phil
Sänt: 2026-06-27 13:50:00
Fulham köpte loss han för ungefär samma summa som vi fick från Bayern så det blir ingen vfk att tala om.
Namn: Agenten
Sänt: 2026-06-27 13:45:00
Har vi vfk på Kuse? Hur mycket isåfall?
Namn: Karlbergskanalen
Sänt: 2026-06-27 12:54:00
Kribben håller hög allsvensk klass, annars hade såklart landslaget aldrig varit aktuellt. Skulle säga att han är top-3 i AIK de senaste 25-30 åren tillsammans med Asper och Turina. Därmed inte sagt att han alltid gör klockrena insatser, men positionen är väldigt utsatt och misstag blir ofta direkt avgörande.
Namn: Rotborsten
Hemort: Solna Råsunda Sänt: 2026-06-27 12:51:00
Tycker inte att det var Nordfeldts fel i 1-5 förlusten. Det var den svaga backlinjen och mittfältarnas usla hemjobb som ställde till det. Zetterström var bra men räddningar han gjorde kunde även Nordfeldt ha gjort, idioträddningar har han gjort många.
Namn: AIKISBEST
Sänt: 2026-06-27 12:49:00
@Karlbergskanalen
Nu hänger jag inte jätte-med i agenturklimatet, men likt med reklam tycker jag alltid att det är suspekt när man brer på som man gör, och jag har ingen aning om ifall 16 mål på 19 matcher i "DRC" är så bra som det sägs, jag visste knappt ens att de hade en liga, om jag ska vara ärlig.
Namn: Svartgula råttan
Sänt: 2026-06-27 12:36:00
Nordfeldt är ingen förstamålvakt i VM. Tycker dessutom Robin Olsen och Törnkvist är bättre alternativ än Nordfeldt.
Jag tror de flesta ser fram emot den dagen vi har en målvakt i AIK som kan dominera straffområdet.
Namn: Utmedpacket
Sänt: 2026-06-27 12:29:00
Dixi
Kanske för att han släppte in 5 matchen innan och såg allmänt rädd ut
Namn: Dixi
Sänt: 2026-06-27 11:39:00
Vet någon varför Kristoffer inte stod senast?
Namn: solnajojje
Sänt: 2026-06-27 10:29:00
Medans Kribba varit på Vm så hade alla hans lagkamrater 2 veckor semester . Såg inga protester då ? ”Dom e . Betalda idrottsmän dom behöver ingen semester ” . Måste vara en av dom mera korkade argumenten jag sett …
Jag blir inte förvånad om han får en vecka återhämtning när han kommer hem . Inte direkt en månads semester han varit på …
Namn: Flempanrat
Sänt: 2026-06-27 10:22:00
Alberto Tomba
Konkurrens? Ytterligare en anledning till att inte vänta med spelare in tills fönstret öppnat. Det är bara att jobba hårdare, bättre, mer effektivt och snabbare.
Mpungu Kongolo verkar varit hos KRC Genk senast (men inte fått förlängt?).
Hans europeiska agentur(?) publicerade nedan nyligen:
Elie Mpungu Kongolo – 18 years old
A dynamic striker, Elie Mpungu Kongolo boasts incredible statistics with 16 goals in 19 matches in DRC. Standing at 1.73 cm he is currently on trial with KRC Genk.
An explosive player with a resolutely goal-oriented approach, Elie stands out for his blistering speed, his ability to beat opponents one-on-one and his keen eye for goal. His constant runs and clinical finishing make him a particularly dangerous striker for opposing defenses.
Versatile in attack he can play both as a modern center-forward and on the wings where his ability to cut inside allows him to create space and quickly get into finishing positions.
⚽ Strengths:
▶️ Speed and explosiveness
▶️ Running runs and dribbling
▶️ Effective finishing
▶️ Sense for goal
▶️ Attacking versatility
▶️ Ability to attack space in behind the defense
His visa expires on 30 May and he will return to the DRC.
Nordfeldt är anställd av AIK, han sitter på en av de högsta, om inte den högsta lönen i laget. Han är professionell idrottsman.Han har spelat två matcher på en månad, AIK har tuffa matcher när allsvenskan börjar nästa helg. Ger de honom ledigt är vi slappare än vi borde.
Namn: D-Mon
Hemort: London Sänt: 2026-06-26 22:43:00
...fast är inte Takkula & Steel anställda för att göra just det? Hitta bättre än andra & kunna avsluta affären?!
Eller tänker du annorlunda Tomba?
Namn: Alberto Tomba
Sänt: 2026-06-26 22:08:00
Självklart har Takkula och Steel en plan. Sen är det ju fler klubbar som är ute efter samma spelare som vi så det är ju inte ”bara att”.
Namn: D-Mon
Hemort: London Sänt: 2026-06-26 20:26:00
...som målvakt är det bara att ställa sig i buren direkt efter hemkomst (om Chefstränare väljer så).
De är ju inte direkt ett maraton de sprungit...
Namn: solnajojje
Sänt: 2026-06-26 20:20:00
Medlem1965 Han får nog ledigt 1-2 veckor innan. Han ansluter …
Namn: Medlem1965
Sänt: 2026-06-26 20:16:00
Förlorar Sverige på tisdag, så kommer Nordfeldt hem på torsdag och kan spela mot Blåvitt på söndag.
Namn: Stefanellis_tröja
Sänt: 2026-06-26 19:29:00
Sedan vill jag bara slå död på derbymyten. Sedan 2015 har vi 19-12-11 matchen efter derbyn.
Den här sidan har laddats 156856357 gånger sedan 1999-09-14