Originalet av inlägg:1524462
Redigerat:2026-09-07 21:24:00

Var lite irriterad och förbannad när slutsignalen gick, då jag irriterade mig på hur dåliga vi var med boll och hur dåliga beslut vi tog med boll idag, men det la sig rätt snabbt när man tänkte lite mer och insåg att vi tagit 7p mot Apa borta, Bajen hemma och MFF borta med 12-15 spelare borta i dom tre matcherna.

Inte konstigt att vi har det jobbigt idag, återigen tappar vi en utav våra bästa spelare och lirar en orutinerad Sixten som hade det väldigt jobbigt idag och med rätt blir utbytt tidigt, sen blir vi extremt stressade och tappar mod i andra halvlek mycket tack vare paniken som sprids då vi ger bort bollen nästan varje gång vi får den, men grabbar jobbar och sliter som djur så ilskan på den mindre bra prestationen med boll la sig rätt snabbt, bara att kötta på och fortsätta stötta laget även när det inte ser så vackert ut.

Något jag inte kan släppa dock är Mujanic, som måste höja sig, boll tappen jag nämnde tidigare hade han nog själv 5-6 stycket av när han står och sover med boll.

Vi ska fan lösa topp tre, FRAMÅT Gnaget!