Originalet av inlägg:1519057
Redigerat:2026-06-28 05:41:00
15 milj för Flatakker är bra. Bra business. Med det sagt så behöver vi göra om en del så José trivs och kan gillar inte dom forwards vi har och då är det bättre att sälja.