Originalet av inlägg:1519044
Redigerat:2026-06-27 20:54:00

Clabbe1891:

Det värsta är ju att vi vaskade ett Europaspel som vi hade jobbat hårt för att nå och en toppstrid där vi låg bra till, och samtidigt försämrade vår ekonomisk mycket mer. Men sen kom Zadok och räddade ekonomin iaf, så spelar mindre roll nu utöver att vi fortfarande lider sportsligt.

kaffekask:

Kritik? Måste väl vara den största hyllningen FS kan få. Sen att Wisurs varit minimalt involverad i den värvningen har väl inget med det att göra.