Originalet av inlägg:1519037
Redigerat:2026-06-27 18:54:00

Sedan att Erik inte fungerar i Josés fotboll är ju rätt tydlig. Brunkigheten väger inte upp för hans misstag och bristande teknik... så att sälja honom är nog rätt!

Vi har ju Max Karimatsenga från U19 som känns viktig att få upp!