Originalet av inlägg:1519036
Redigerat:2026-06-27 18:51:00
Ambro
Wisurs enda fönster blir bisarrt? Känns väl rätt överdrivet?
Om vi bortser från Filling, Geiger och Järeteg som flyttats upp och gjort jävligt bra ifrån sig (äran faller ju lite på sportchefen men absolut inte lika mycket som vid rena värvningar) så värvades Flataker, Yohanna, Olofsson, Nissen, Helm och Kouamé in.
Knappast världens sämsta fönster?
Nissen är väl ända som känts sisodär. Helm har ju varit nästintill konstant skadad. Så den är svår att bedöma.
Vi såg ju nivån på Kouame i vintras. En av de absolut bästa på försäsongen. Inte riktigt kommit upp i samma nivå på våren men det känss säkert att han når upp till den igen.
Olofsson såg riktigt vass ut i vintras också. Lirat mycket i Norges andradivision. Tillbaka om en månad när vi är i akut behov av mittback. Bra timing.
Flataker och Yohanna har ju varit riktigt bra... där en gått för 300m...