Originalet av inlägg:1519033
Redigerat:2026-06-27 17:31:00
En ren dumpning såklart.
Wisur Hansens enda fönster blir bara mer och mer bisarrt, inte bara för vad det kostade den sommaren och hösten. Definitivt uppe bland våra sämsta någonsin nu.