Originalet av inlägg:1519007
Redigerat:2026-06-26 18:02:00

Tänk, hörni… vi har precis tappat offensiv spets. Jag tror fortfarande på en sista vända för världens bästa nummer 9 från Argentina. Tänk om han fick avsluta karriären hos oss. Nej, inte till JG- pris, men det tror jag inte heller att han hade krävt. Arbetsmoral! Kämpa MT2!