Originalet av inlägg:1518974
Redigerat:2026-06-24 22:36:00

Det är mycket olika spekulationer hos alla till höger och vänster - exakt som sig bör i tider som dessa nu när det drar ihop sig inför sommarfönstret :)
Min egen spekulation är att en förhoppningsvis vass, 18 årig Nigerian med profilen vänsterfotad högerytter ( dvs som en förhoppningsvis rak ersättare till Yohanna men som kanske även givetvis behöver acklimatiseras ) ansluter i Juli.
Det är även mitt och många andras önskemål såklart.
Personligen önskas även en vass, 22-23 årig lovande men samtidigt etablerad och spelskicklig mittback- kosta vad det kosta vill, samt en makelele- typ i 20 års åldern som 6a ( jag skulle nästan även kunna köpa Wilson att han kliver in i den rollen eftersom det är där vi skulle ha absolut mest nytta av honom) samt även en relativt lång 9a ( eftersom vi ska kunna utnyttja kanterna och inspel mer)
Enbart mina egna spekulationer och önskemål och tror det kommer bli så och uppskattar självklart att kalaset kan komma att gå på uppemot totalt 40-50 mille.
Men tyvärr är det vad som krävs för att få oss i topp och framåt ( samt givetvis måste vissa spelare skeppas vilket är en annan fråga även om dem hör ihop )
Sen igen- jag vet att det finns hål att stoppa pengarna i- men utan Yohanna försäljningen hade vi inte kunnat gjort varken eller, nu kan vi göra både och, så ha tillit så blir nog saker bra!
Trevlig fortsatt kväll alla kära gnagare :)