Originalet av inlägg:1518953
Redigerat:2026-06-24 09:03:00

Solna Jojje:

Ok tack för informationen.

Samarbeten överlag är såklart en bra grej, men är ju rätt orimligt att just denna akademi från norra Nigeria skulle sitta på en ström nya världsspelare. Varför kan vi inte bara handplocka 1-3 från hela kontinenten efter bästa förmåga - eller är tanken att göra det också och sen sitta med en hel startelva kontrakterade afrikanska ungdomar?

https://footy-africa.com/aik-set-to-sign-six-more-nigerian-youngsters-after-yohanna-success/