Originalet av inlägg:1518940
Redigerat:2026-06-23 20:50:00
@ CJ
Hahaha
Nej men jag är på riktigt enbart en simpel supporter, men råkar även vara nära vissa personer. Och det är inte bara gällande Yohanna. Igen jag är verkligen inte här och skriver för att skrävla eller liknande utan mer för att försöka mana till lugn och sans :)
Jag har som sagt var inget jag kan säga mer än att ibland måste man låta det sunda förnuftet tala och bara pluss ihop 1+1.
Det skulle aldrig ske en budgivning om honom mellan klubbarna eftersom om AIK hade velat haft honom hade han redan varit signad och presenterad oavsett ”bud” här och nu på några kronor hit eller dit eftersom det även finns ett långsiktigt perspektiv som många tar hänsyn till. Och i det långsiktiga perspektivet är inte att gå till diffen det bästa tänkbara oavsett om man får in några kronor här och nu eftersom det med sådana här värvningar inte är cash här och nu som spelar en avgörande roll utan det måste finnas perspektiv.
Det roliga är att det inte är någon som reflekterar över att denna Angelo är som profil exakt en ”klon” av vår Yohanna dvs en vänsterfotad högerytter- ngn måste väl ändå reflektera över att det vore ju helt absurt om vi skulle ”missat honom”?
Ta det snarare som en desperation från dif i sin strävan efter att få samma lyckträff som oss- sen håll tummarna för att vi får till den RIKTIGA lyckträffen med eventuell ersättare ;)