Originalet av inlägg:1518919
Redigerat:2026-06-22 21:40:00
Det är frustrerande att vi som Elisa_1492 är inne på är en VFK från Ayari och ytterligare någon lite större transfer ifrån att kunna spendera vad som krävs för att förstärka ordentligt. Även om allt det där går i lås till slut kan pengarna lika gärna dyka in efter att vårt fönster stängt eftersom bland annat Premier League stänger aningen senare.
Illa nog att matchen mot Götet går av stapeln innan fönstret öppnar, och ska väl mycket till att eventuella nyförvärv skulle få starta utan de sedvanliga inskolningsveckorna.