Originalet av inlägg:1517413
Redigerat:2026-05-24 19:08:00
Lite extra karameller idag var:
Besirovic - otroligt viktig spelare. Vilken inställning, rör sig på plan överallt. Han skulle passa perfekt som kapten men jag förstår att det finns hierarki.
Csongvai - börjar samla på sig flera stabila insatser i mb positionen. Från ett litet frågetecken till ett tydligt utropstecken.
Perfekt att köra med bägge Filling och Flataker. Varför ska man välja liksom. Vi har redan en lösning om Yohanna försvinner.
Geiger - han strålar ibland med sin teknik. Spelar moget. Kommer nog visas fram oftare med mer erfarenhet och självförtroende.
Små godis.
Hove - gör poäng. Smart att sköta bollen på marken innan det studsar upp mot nätet. Jobbar alltid hårt i 90 min.
Sotte - ska roteras smart, han får vila på ”små” matcher och starta på stora (när Cisse är tillbaka).
Celina - viktig spelare, gör en del poäng, fina aktioner och jobbar fint för laget. men jag håller delvis med Scholes, Jag vill se mer av honom, vill se hans högsta nivå oftare.
Kribban - stabil mellan stolparna. Är mer tvungen att jobba med fötterna i o m JR spelstil. Troligen kommer det sitta ännu bättre med tiden. Det sitter ok.
Bänken - vi har en del fina duktiga killar där. Det är inte helt tomt bakom elvan s a s.
Det är bara glädje och stolthet framtill på lördag när vi möter Sirius. Skönt förresten att de fixade 3 p idag.