Originalet av inlägg:1513861
Redigerat:2026-03-28 19:20:00

Björne

Antar att du måste kommentera mig oavsett vad jag säger.

Taha sa något i stil med ”det kan man lugnt säga” som svar om det är positivt med nya ledningen. ”Jag är en spelande spelare”.
Vet att det kan vara vanskligt att tolka saker i media och att man ofta inte ska lägga så stor vikt vid det.

Han är dock inte den enda spelaren som uttryckte sig negativt föregående år och uttryckt sig ordentligt positiv i år. Jag tolkar det som jag vill då det i helheten stämmer väl in i tesen att många spelare var missnöjda föregående år och är nöjda nu. Med hur vi spelar alltså. Vill du lägga in noll i det står det dig fullständigt fritt att göra så.

Är med med och slåss om plats 3-4 kan man lika gärna bli sexa. Många experter och ledare som är med och röstar upplever jag går väldigt mycket på föregående år. Har svårt att tro att de är otroligt insatta i just AIK relativt alla andra.
Har jag rätten att ha den åsikten? Absolut. Har du rätten att håna den? Sure. Vinner du något på det?

Spelar högst sällan mer än något V75 med jobbet eller Bingolotto på uppesittarkvällen. men satsar på det vettja.
Du kan tack mig sedan.

Var lite positiv för en gångs skull. Första gången på flera år jag ser fram emot en säsong på det vis jag gör nu. Det kommer bli Nice det här. FS, Steele, Takkula, Riveira är våra män!