Originalet av inlägg:1512181
Redigerat:2026-02-26 15:32:00

Haha det är roliga tider just nu. Turligt nog lyssnar jag inte på poddar längre för då skulle jag dö av garv.
Vi är i en tid av att försköna verkligheten och somliga förstår inte att nuvarande strategi är påtvingad av amatörmässig styrning.

Vi satsar alla ägg i samma korg och det är ett geni med en bärbar dator. Problemet är att många står på knä runtomkring denna messias och hoppas på storverk.
Vare sig Steele är trollkarl eller inte så har vi ju hål i plånboken sägs det. Samtidigt ska vi satsa ungt men köper ändå spelare som inte är från rätt hylla eller passar in i den mall som presenterats.

Steeles mjukvara kan leverera namn på namn i ren Nostradamus-anda men vad spelar det för roll om vi bara kan fönstershoppa?

För mig är det ren idioti att återigen vaska Svenska cupen. Det om något är ju en väg tillbaka till en sund ekonomi. Jag blir inte klok på nuvarande riktning eller hur vi ska ta oss ur den här situationen.

Måste allt gå djävulskt åt helvete för att vi ska dra i bromsen?
Och vad är djävulskt i det här fallet? Är det torsk mot Oddevold och en rejäl kölhalning mot Häcken?
Om vi inte ser bättring under första fem matcherna i AS vad händer då?