Originalet av inlägg:1503379
Redigerat:2025-10-02 08:39:00
Angående den långtgående intrigen mellan vissa här på forumet så har jag bara två saker att säga:
1. Väldigt glad ifall det tas via PM nu som det verkar, jag vet knappt vad originalbråket handlade om och jag kan inte ens sia om vem som har rätt eller fel, men för mig personligen så var det väldigt trist att läsa pajkastning i stil med den man hittar i kommentarerna på en YouTube-video, hur rätt i sak den ena eller den andra personen potentiellt kan ha haft.
2. Detta kan vara en naturlig utveckling beroende på både bra och dåliga anledningar, men tycker mig se en ganska markant ökning av "falangbildning" de senaste åren, både här och på andra forum känns det som att väldigt mycket energi som förut lades på yttre ont nu läggs på inre meningsskiljaktigheter. Om det sen beror på infiltration av "troll", att vissa har egen agenda, bristande omdöme, att våran klubb missköts/underpresterar eller någon kombination av dessa (eller andra) variabler, det vet jag inte, men detta är min känsla i vilket fall.