Svartgul.se
 Nilsson i Provence   
 Registrerades: 2017-07-18
 Profilen läst: 5936 ggr
 Antal inlägg: 269
 Bor: Norr om Marseille
 Födelsedag: 27-januari
 Ålder: 42

Gnagare fran Vasastan men uppvuxen i Blackeberg, Bromma. Pappa och farfar MFF:are men jag och min kusin foljde Gnaget i vatt och tarrt, fotboll och hockey, pa 90-talet. Min AIK-sjal skapades dar.

Sen flyttade jag utomlands for studier och efter en herrans massa ar i exil, aterfoddes min passion for Gnaget en kvall da jag satt pa VIP-laktaren pa Stade Velodrome i Marseille och sag en kvalmatch med OM samma kvall som AIK genomforde bragden i Moskva. Det gav perspektiv pa saker och ting och jag forstod for alltid vilken som var min identitet...

Ser alla AIK:s matcher pa streaming och laser dagligen om Gnaget. Drommen ar att ga langt i Europa och lottas mot Marseille och fa vara med i organisationen for en sadan "bortamatch". Kommer hem typ en gang per ar och da gar jag saklart med lillbrorsan och ser Gnaget. Har en liten grabb som ar fodd har nere, en stark liten blondin pa 6 bast med en javla vansterfot som vaxer upp till Gnagare. Han har en fin matchtroja med varldens vackraste klubbmarke som han alskar ha pa sig, #10 Nilsson, star det pa ryggen...