Originalet av inlägg:980840
Redigerat:2015-05-25 22:14:00

Okej, lite lugnare nu.

Klart Alm ska vara kvar året ut, det tror jag alla förstår om man sansar säg lite. Om allsvenskan skulle vara slut nu så hade jag hållit med om att det vore dags för förändring. Att hålla på och mixtra nu när vi är långt ifrån något som kan kallas kris är fan historielöst.

Och vafan, nio pinnar bakom toppen, två bakom mff med de 5 svåraste matcherna bakom oss. Lägg till det ett jävla skadehelvete, vår bästa spelare (har folk redan glömt nabbe?) har i princip varit borta hela säsongen, varje match har vi saknat viktiga pjäser. Den som tror att 4-5 rockader eller förluster av våra bästa spelare inte påverkar spelet är antingen dum eller ignorant.

Tror ni ifk kommer fortsätta gå som tåget? Alla lag kommer ha svackor och vi har förhoppningsvis vår nu, jag tror absolut att när säsongen summeras så är det mff och vi som är i toppen, med brasklappen att vi någon gång kommer kunna spela med vårt bästa lag en längre period.

Tråkigt med så mycket hat mot BW förövrigt, sett över tid så tycker jag vi värvar friskt och smart.