Originalet av inlägg:967989
Redigerat:2015-03-03 01:51:00

AIK Johan: En medelväg för mig är att man hittar en lösning för alla matcher. Vad fan, man kan väl vänta med att bränna tills taket är öppet. Behöver ju inte vara svårare än så.

Sedan om det verkligen är farligt att andas in bengalröken hör ju inte riktigt hit. Folk i gemen gillar inte att andas in tjock rök, det ligger nedärvt i våra instinkter.

Bojansfulamuche: Fan, jag skrev ett långt jävla inlägg om detta ämne, vetenskapen bakom sömn men allt raderas och man blir ju tokig.

Men som sagt. Se till att det är lite kyligt i rummet, ha ett fönster på glänt, för då blir sängen extra gosig under det varma täcket.

Jag vet att vi alla legat otaliga nätter och tänkt på olika AIK-startelvor och liknande men försökt undvik det för man blir inte det minsta trött av att tänka på AIK.

Känner ni att ni måste pissa - gå upp och pissa direkt och ligg inte bara och tänk på det.

Drabbas inte av panik. Jag vet att vi alla gjort det, man ska upp tidigt och klockan går och man ligger och vrider sig i sängen och är inte det minsta trött. Men paniken hjälper inte ett dugg, kroppen somnar inte på beställning.

Kan ni verkligen inte somna så gå upp ett tag, drick ett glas varm mjölk, surfa in på GF i tio minuter, ja, vad som helst, och återvänd sedan till sängen för ett nytt försök.

Ett "mindtrick" är att låtsas att det är morgon och väckarklockan har ringt och ni bara ska "somna om". Ni har just fått reda på att ni har fått sovmorgon. För på morgonen har man ju inte det minsta problem att somna, då är man trött som ett skrynkligt russin och vill bara gosa ner sig i täcket igen.

Och till sist - skulle det skita sig och man inte får en blund på hela natten... jag kommer ihåg att en läkare sa en gång att bara det att man ligger i en säng i ett mörkt rum är en slags vila i sig. Man kan faktiskt klara sig enbart på det någon enstaka dag. Kroppen är expert på att ta tillvara det lilla den får, vare sig det handlar om sömn, vatten eller mat.

Jaja, det var Spelarns husmorstips.