Originalet av inlägg:949830
Redigerat:2014-09-22 14:59:00

JacobAIK: Kan bara hålla med, det är enormt uselt att en spelare som Borges inte kan tagga till 100 % inför Heif och HBK-matcherna. Säkerligen var han inte den enda.

Kan man inte tagga till i en brinnande guldstrid - när ska man då kunna tagga till?

FATTAR AIK-spelarna allt det enorma arbete som supportrarna gör för 90k-kampanjen? Fattar de vilka enorma känslor vi supportrar har för AIK och hur oerhört mycket vi längtar efter ett guld...?

Man blir så ledsen när man ser och sedan får höra att AIK-spelarna inte "är med" från start i matcherna.

Hade jag varit Alm så hade jag bänkat Borges mot Mjällby som en markering. Jag gillar annars Borges men det är helt enkelt inte acceptabelt att lira på halvfart när det gäller som mest.

Hoppas vi får in lite vinnarskallar i laget nästa säsong. Några som inte bara snackar utan som också gör jobbet på plan. Verkar vara gott gry i Brustad i varje fall.

Huruvida vi ska ha etage 3 öppet nästa säsong i stormatcherna...? Ja, det måste vi nog om vi inte vill att Bajen ska vinna publikligan... känns som vi är för veka för att ta upp matchen mot dem.