Originalet av inlägg:1508653
Redigerat:2025-12-12 21:30:00
grillchips
Håller med dig om det. Skrev igår att jag inte tror att Testa stör påverkar alls. Det finns så klart en poäng i att spelare när laget går dåligt kan påverkas negativt av att lyssna där. Dock tycker jag lyssnandet av just den podden fått alldeles för stora proportioner. De säger i princip det som väldigt många redan tycker, känner, upplever och kanske framförallt Ser med egna ögon. Om Testa stör vore det enda mediet som belyste sakers tillstånd så hade det kanske varit en sak. Men alla gör det. Spelare och ledare själva. Tv. Experter. Kommentatorer. Kvällstidningar. Hemsidor. Alla andra allsvenska poddar. Forumet. Läktaren. Hur många gånger har inte Sotte, Anton och JG fått kritiska frågor om vårt spel, laget och individers insatser av tv-studion? Hur många gånger har de inte i Studio Allsvenskan uttryckt exakt samma saker som i Testa stör? Hur många gånger har inte Axén i Fans corner uttryckt samma saker? Dahlqvist? Osv osv osv. Varför får just Testa stör alla skit? Personligen lyssnar jag på 4-5 andra poddar också om allsvenskan. Alla säger samma sak om AIK.