Originalet av inlägg:1501269
Redigerat:2025-09-02 08:41:00

Det ser ut som Hammarby 2025 kommer ha sålt för ca 3-4 gånger mer än vad Elfsborg spelade in genom sitt lyckade Europaspel.senast. Det ser även ut som att de klarat av att hantera följderna i AS av försäljningarna bättre än vad Elfsborg klarat av att hantera följderna av Europaspelet.

Jag hoppas verkligen vi kan nå ikapp men vägvalet som Berntsen tog och tilläts ta inför 2024 är helt ofattbart. Att hans "sanningar" inte ifrågasattes mer är så jävla konstigt.