Originalet av inlägg:1501241
Redigerat:2025-09-01 21:28:00

Det är beundransvärt att läsa vilken hemsk fotboll AIK spelar och vilken disharmoni det finns i spelartruppen, medierna gör allt för att trumfa varandra samtidigt som det är en fantastisk kamratanda hos blowitt, Gais och i stort alla svenska lag ösk skulle kunna vara yndantsgrt, men i AIK är allt beckmört.

Vi är det enda laget som spöat Mjällby var obesegrade längst, spelar tråkigast. Stora starka mff med en budget som en normalstor afrikansk republik relativt vår som motsvarar en veckopeng för en tolvåring men mff gör allt rätt har det bara lite tufft.

Nu sluter vi leden och susar förbi både pissluffarna och Mjällby så kan de skriva krönikor om hur dålig vi var.

VAMOS Gnaget!!!