Originalet av inlägg:1496877
Redigerat:2025-08-10 18:54:00
Nu vet jag inte hur det ser ut hos andra lag, och jag har inte nån direkt jätteinsyn i hur det går till hos vårt folk när man kommer upp på s.a.s. "Kostymnivå", men känns ju som att finns nog med skit med polis och diverse belackare i världen än att vi skulle behöva dras isär inifrån också. Man har nog huvudvärk ändå liksom...
Är det inte vi själva så är det jäviga beslutsfattare eller profithungriga tv-bolag, fan att det inte bara kunde få rulla på nån gång...
Mer matnyttigt så skas säga att även om jag inte tycker att vi gör en katastrofsäsong än så länge, utan det man är mest frustrerad över rent spontant är ju tanken på att Hammarby skulle göra det bättre än oss det som skaver mest, bristen på verklighetsförankring och heder i den klubben spränger alla gränser och sådana unnar jag ingenting.
Fast matnyttigt och matnyttigt, ska man vara helt ärlig så är jag lite i den fällan att "det kunde vara mycket värre", för det kunde det ju faktiskt, men utan att ha fullständigt facit i hand för hur säsongen kommer att sluta så är ju tabellpositionen och en hel del av spelet i denna stund i alla fall under förväntningarna.