Originalet av inlägg:1493836
Redigerat:2025-07-17 23:25:00

Elisa:

Börjar nog tyvärr omvärdera dig. Har tänkt att du ändå är ganska nyanserad, men du verkar tyvärr inte speciellt smart.

Om man köper en spelare eller lånar en spelare är alltså samma utvärderande bedömning av en sportchef? Ok, det är sjukt.

Men spelare för spelare då:

1. Danilo kan väl inte ligga på minus för någon? Noll minuter pga skada. Inga större utgifter för klubben.

2. Kakouliis, vi får väl se hur vi får tillbaka pengarna där innan du hänger någon?

3. Hofvander. Skadad och vi har nog inte sprängt banken för en av de spelare du såg som bärande. Du utgick alltså ifrån att han skulle göra fler poäng än Saletros?

4. Uddenäs - ett bottennapp. Något som alla klubbar råkat ut för varje år. Om man inte har en kvalificerad målare till sportchef såklart ❤️

Och nej, jag är inte så besviken över 24 mål och +10 i målskillnad. Bajen har gjort fyra fler mål med två extra hemmamatcher. Så det där med ”att göra sin gubbe” är lite överskattat ändå.

Så återigen nej. Jag är inte 100 % nöjd med någonting. Men jag sitter därför inte heller och skriver massa smultronröda inlägg om klubbens förträfflighet.

Du däremot gör dock återigen samma sak. Du ljuger om vilka som värvades som bärande spelare och använder det för att skapa drev mot klubben. Jag kan aldrig acceptera att någon hatar och drevar mot vårt AIK helt utan substans.

Men visst hata på bara. Jag vill bara att du ska veta och minnas att OM AIK vinner guld i höst, så ska du bara skämmas och inte fira.

Postar på övrigt så ingen blir kränkt….