Originalet av inlägg:1380812
Redigerat:2022-08-12 08:09:00

ilimor

Jag undrar verkligen om det stämmer? Adderar man summan per omgång eller får man den där man går till? Adderar man prispengar efter omgång är det ju extremt mycket bättre än jag trott. Och då vore det också oerhört märkligt om vi inte hade råd att värva. Jag kan nästan för mitt liv inte förstå hur vi inte tog in åtminstone två spelare på korttidskontrakt. Även om jag tycker att man borde ha ersatt Nabbe och Seb redan nu. Så ta åtminstone in 1-2 offensiva stabila pjäser på lån. Som kan användas vid behov, behövs de inte så betyder det att våra skadade är tillbaka eller våra unga tar kliven och då får de nöta bänk/läktare. Det är en rätt grov chansning man gör nu från styrelsen att tro att Barre och gånger ska gå till gruppspel och hamna minst topp tre med John i form kanske nästa år och Kimpioka som främsta hot om John eller Nico inte kan spela.
Men nu år det som det är, spela då AAA som anfallare resten av säsongen FÖRE Kimpioka. Där ligger min främsta kritik mot Barre, visst jag förstår att Kimpioka är mest lik Guidetti av de vi har tillgängliga, men spela de yngsta och framför allt våra egna produkter om de som är lite eller mycket äldre inte presterar. Sen erbjuder så klart Kimpioka en hög lägstanivå i vissa avseenden.