Originalet av inlägg:1298828
Redigerat:2020-11-20 23:48:00
Scholes
Sa inte att den tilltänkta ettan som ersättare var Tarik. Men så är det med truppbyggen. Allt går inte enligt plan och någon annan tar över. Det blev Tarik och sedan Ofori (eller kommer bli). Ska du aldrig sluta försvara precis allt med Norling. Ska vi nu behöva leva med diskussioner om Norling-Bartosz som med Norling-Alm tills han lämnar...
Ja jag deltar i många diskussioner om Alm, men också många andra symptomatiskt i nästan alla fall år att jag försvarar personen från påhopp jag anser är felaktiga eller missvisande. Här ingår faktiskt även Norling med många andra. Och framför allt är otroligt många av mina deltaganden tack vare dina ständiga nedvärderingar av Alms tid.
Vad gäller just Björn försvarar jag ingenting, jag anser bara sällan att motsatsen till mitt ”försvar” är bevisat. Vilket jag försöker ha som min grundinställning innan jag dömer folk. Iaf när helheten är tillräckligt god för att bedöma åt andra hållet. Här har vi så klart alla olika parametrar för att mäta det. Och min sanning är sannolikt inte mer sann eller osann ån någon annans.
Men jag är också oerhört trött på mig själv för att jag triggas av dina inspel som ofta syftar i ett nedsättande mot de flesta som inte är på din bana. Borde jobba med den biten känner jag så slipper jag mycket för egen del härinne.
Ha en god helg. Allihopa.