Originalet av inlägg:1269031
Redigerat:2020-07-03 07:30:00

Jaha, 6 matcher spelade sen det drog igång igen. 2 vinster, 1 kryss och 3 torskar är den korta summeringen av dem. Intressant är att att vi vunnit båda våra plastmatcher och att dem oxå sett bäst ut spelmässigt.

Har vi spelat ”roligare” (som folk tjatat om)vilket folk tjatat om?
Nej!
Vi har några flygande anfall per match men skapar lika lite som förra året. Målen är oftast fina individuella aktioner.

Börjar nya systemet sitta?
Hoppas jag verkligen inte för då har vi en lång väg att vandra. Vi blir duktigt avslöjade i varje match förutom mot vraken. Vi släpper stora luckor bakåt och ger motståndarna stora hav att operera på.

Hur ser spelarna ut?
Snart halva truppen på skadelistan å dom som är hela orkar 45-60 min innan de vissnar, förutom Seb Larsson. Han har varit helt outstanding. I övrigt har det blandat och getts oerhört mycket. Plus till Tihi och Paulus oxå!

Norling då?
Han verkar mer och mer förvirrad för varje match som gått. Intervjun igår efter matchen är katastrof å känslan är att han satt sig själv på extremt djupt vatten.

Framöver?
Nu kommer några matcher som vi ska och måste vinna! Jag tror att Norling så smått börjar inse att detta inte håller och kommer börja skruva tillbaka lite för annars kommer vi få ställa upp med ett rent U-19 lag snart.