Originalet av inlägg:1268988
Redigerat:2020-07-02 22:41:00

FörAIKiFramtiden

Allt är ju relativt. Spelsystemet skapade inga 100% chanser för Göteborg. Deras chans kom efter kontring på hörna.

Jag vet inte vad du menar med bra. Jag har inte sagt att vi var bra idag. Jag skrev att Göteborg verkligen inte var bättre och jämfört med ifjol så var det betydligt bättre insats.

Klar jag skulle vilja se att vi hade ett bättre lag och kunna se oss totalt spela ut Göteborg som vi gjorde -18. Men nu har vi inte det och då är jag bitter över att Göteborg vinner trots en jämn match.

Vi får se ett AIK med halva u-21 laget på plan och spelare som Haugaard, Karlsson, Otieno och Nabil skadade. För mig är de 4 givna startspelare och vi möter Göteborg på bortaplan. Vi får ett riktgt skitmål emot oss i slutminuten.

Jag kan inte se varför det är så konstigt att inte tycka att allt är skit. Förutom över de som är så bittra över mitt klagande på Alm för 5-6 år sedan. De förstår jag då de vill få rätt till slut trots att det är helt sjukt hur de kan gnälla nu och inte gnällde då. Men de led ju hela -18