Originalet av inlägg:1249023
Redigerat:2020-01-13 00:15:00

Hotel Malm: Jag ger inte Norling några som helst toppoäng från förra året. Trist fotboll under hela året och då är man ändå härdad som AIKare, det är inte någon propagandafotboll vi fått uppleva senaste tjugo åren.

Sen lite taktiska missar under året som vi har tagit upp hundra gånger på det och ja ett svagt tränarår. Fast alldeles oavsett fick inte Norling rätt förutsättningar att ta laget framåt. Bara att titta på vårdäsongen. Våra "nyförvärv" som fick speltid var typ 2018 års bänknötare, då vet man att sportchefen inte levererat.

Men Norling sätter upp mål att vinna allt i år då. Skillnaden mot förra året? Blir det konsekvenser den här gången om detta inte uppnås eller kör vi bara vidare som vanligt?

Det värsta är att man blir orolig när han säger det, för då kommer han fortsätta med den här jävla paranoida "resultatcynismen" som leder till sådan eländig fotboll.

Fast nu tar jag break. Jag har fortfarande inte släppt att Norling och BW är kvar. Andra har gått vidare och ser framåt, då ska jag låta er få glädjas av nyförvärven.