Originalet av inlägg:1248993
Redigerat:2020-01-12 17:29:00

Lite märkliga inlägg här, jag trodde ett supporter forum var till för att diskutera och analysera. Självklart kan man inte kräva att folk här ska sitta på kontakter inom AIK för att vara trovärdiga, charmen med ett forum är alla spekulationer blandat med sakkunskap och några inlägg med fakta från kontakter. Alla här inne älskar AIK och vill garanterat AIKs bästa därav diskussioner där man belyser problem för att hoppas på åtgärder. Att bara blunda och tro allt blir bra genom endast positiva inlägg känns naivt.

Gällande Nabbe har vi inte förlorat någon kvalitet från förra året då han inte var i form, Tarik däremot blir nog svårare att ersätta, kanske inte tekniskt men löpvilligheten och hans kämparanda blir svårare.

Jag tycker vi underskattar truppen en hel del vilket nog är naturligt hos alla lags supportrar. Tror någon att apa var nöjda med sin trupp förra året ? Det var nog inte många som trodde på topp 3 ens för dom men här ser man vad kompetens från tränarsidan kan betyda. Jag tror dom får svårt i år att placera sig topp 3 i år.
Dom fick t.o.m. spela nästan halva säsongen med sin 2:a keeper, han fick toppstats likt Linner tack vare en stark defensiv. Märkligt hur det kan vara.

Får vi in lite speed i anfallet har vi en riktigt bra trupp med stor utvecklingspotential.
Tror personligen Granli kommer bli en klippa i år.