Originalet av inlägg:1245640
Redigerat:2019-12-02 14:40:00

Dulees advokat: Men vi har ju Cato den äldre som alltid i romerska senaten avslutade sina anföranden med "Förövrigt anser jag att Karthago bör förstöras" - och nog fick han väl sin vilja igenom tillslut..?

Ibland måste man ju ligga på lite.

Nej men allvarligt talat, vad beträffar Gnagarforum, så har jag mest svårt för "one-liner"-inläggen. Det spelar ingen roll om man skriver "Avgå Norling!" eller "Rikard Norling är vår man!". Detta är mer teser och det finner jag rätt ointressant i sig. Det är i argumentationen man finner ett värde i inläggen.

Vissa härinne argumenterar sedan bättre än andra.

Sedan så kan vi ju även konstatera att ÄR ett faktum att Norling kommer leda AIK in på 2020. Vi kan även konstatera att AIK:s ledning har sagt att de ska arbeta för att förbättra vår offensiv, att de förstår missnöjet bland supportrarna osv osv. Vi får helt enkelt vänta tills de första cupmatcherna för att se om man sedan kan leva upp till detta. Just nu har vi ju dock ingenting att bedöma den "nya, mer offensiva" Norling på.

Wesström har dock vinterfönstret på sig för att imponera på oss. Nu är det hans tid att skina.