Originalet av inlägg:1244195
Redigerat:2019-11-19 15:23:00

Krille S

Jag tror att känslorna för AIK och att se till att kunna gå på AIK väger över i det perspektivet för de allra flesta även om man skulle missa 1-2 matcher något år.

Och jag tror att det potentiellt finns betydligt fler som kan tänka vilja öka sin närvaro på vår läktare likt jag beskrivit till en nivå där det inte gör något om det finns folk som blir så stötta och förbannade nog att aldrig mer vilja gå för att de ibland inte hinner köpa en derby eller guldmatch biljett. Jag tror också att folk kommer vänja sig och med tiden släppa den eventuella känslan av att känna sig utsatt. Vet alla att det är två etage som gäller på AIKs matcher så är jag övertygad om att det kommer sätta sig som det naturliga och att folk anpassar sig att leva efter dessa förutsättningar.


Någonstans tror jag man får bestämma sig vilka man ska fokusera på även om man kan hävda att man kan fokusera på alla. Men i perspektivet man nu tagit sats i så tror jag på att detta är modellen.
Sen kan det tyckas cyniskt och elakt mot somliga, men jag tror att detta är rätt ände att börja i för att bygga AIK så starkt som möjligt, för det är ju fokus och inte att göra alla så nöjda som möjligt.