Originalet av inlägg:1210206
Redigerat:2019-07-17 09:20:00

Bfm: Din (och nån DS-polarpodds) teori om att det finns en överenskommelse mellan AIK och DS om att han skulle slippa spela CLQ1 är ärligt talat skitdålig. Den är extremt långsökt och otrovärdig just för att AIK satt övergångsdatum till imorgon.

Varför i hela friden skulle AIK sätta övergångsdatum till dagen efter returmatchen i CLQ1 om inte planen var att ha DS tillgänglig till denna match.

Däremot kan jag mycket väl tänka mig att BW/RN haft viss förståelse för DS situation och sagt att man ska försöka undvika att spela DS (nota bene att han hade kunnat sitta på bänken med AIK och ändå spela med Aris). Dvs om Lundström var hel, i form och tillgänglig så skulle man i möjligast mån stå över spel för Sundgren.

Däremot att det ska ha funnits en hård överenskommelse med AIK om att han skulle slippa spel faller på sin egen orimlighet när datumet är satt till imorgon.

Dessutom undrar jag varför du tror att BW/RN och Jens skulle reagera som man gjort om det fanns en tydlig överenskommelse mellan AIK och DS? Då måste du ju tro att dessa individer är psykopater?

Nej, det var verkligen en *skitdålig* teori. Bättre måste man kunna kräva av de som vill lägga skulden för detta hos AIK.