Originalet av inlägg:1208500
Redigerat:2019-07-11 14:50:00

Krille S - Det handlar väl inte om att AIK hade behövt mörka. Läs BW's uttalande igen, det finns ganska många nyanser i det som inte hade behövt vara med i ett officiellt uttalande. Han vet hur vi forumister och social media fans fungerar, jag tycker att det är tydligt att han vill ha med sig opinionen för att det ska vara kännbart för DS att han betett sig på detta sätt. OCH BW HAR RÄTT I SAK!!! Men är det verkligen bäst för laget med en storm nu? Är det bäst för laget att DS blir utsatt för hatiska kommentarer och hot? Jag tycker att BW har utsatt DS för en risk, jag hade inte gillat att se det hända om jag var en lagkamrat, OAVSETT hur han skött sitt avtal.

"Vi har arbetsbefriat Daniel Sundgren. Vi tycker inte att han har huvudet med sig och uppfyller alla krav som vi har på våra spelare inför den stundande flytten och vill inte ställa en person på banan som inte är 100%, Med bara en match kvar så känner vi att det är bättre att vi skiljs redan nu. Vi önskar Daniel lycka till i sin nya klubb"

Sen kan BW säga till Sundgren "Din lilla pissunge, du sätter inte din fot i den här klubben igen så länge jag är sportchef". Det kan han ha.