Originalet av inlägg:1186673
Redigerat:2019-03-19 13:25:00

Bojansfulamuche

Vad härlligt att du helt förträngt att vi haft skador, avstägningar, behövt ersatta bärande spelare under Norling precis som vi behö tidigare.

Jag använder mig inte av några ursäkter. Det är ju du som fastnat så mycket i dina egna ursäkter genom åren att du överför dom på mig. Jag förstår inte vad det är jag behöver ursäkta? AIK:s resultat under Norling talar för sig själv.

Jag har aldrig kallat Norling en demontränare utan tvärtom en som gett oss de resultat som man kunnat förvänta sig av truppen. Jag har aldrig gett Norling cred för Isak. Jag har bara likställt den med den cred huvudtränare tidigare fått i samma situaition.

Vad är det du vill egentlgien? Är det att Norling ska få sparken? I så fall varför och vem ska ta det beslutet och även beslutet om vem som ska ersätta?

För inte är det ännu ett försök att försöka få rätt i en diskussion som handlade om att Norling var rätt man för att ge oss guldet. Det är ju nu längre inte en diskussion utan fakta.

Vill du starta en ny diskussion om Norling ska fortsätta så får du ge mig ett alternativ så inleder jag gärna den.