Originalet av inlägg:1185198
Redigerat:2019-03-14 16:59:00

Blir spännande med Mets. Ska även ha erfarenhet av att spela mittfältare och de tyder på en bra fot. Först och främst vill jag se han växa in i försvarsrollen och spela enkelt.

Blev säkert lite pengar emellan Robin och Mets. Dessutom så ville Robin själv haka på äventyret i USA och tror AIK kände att "sagan" kanske fick sitt lyckliga slut för alla inblandade. Ibland är det bra att inte älta för länge. Robin klarade av 2018 års utmaningar över förväntan med en extra Cherry on top med de sista avgörande målet. Men det är andra utmaningar AIK står för inför i år. Det är ett försvarsspel som ska fungera från våren. Det är flera spelare som kommit in när AIK är som bäst under sommaren och då kunnat rida med på vågen. Se Lindkvist med många fler.

Min tro är att Robin hade peakat i Gnaget och nu var de dags att runda av det med en fin försäljning och alla nöjda och glada. Dessutom möjlig gör denna saga en värvning av en landslagsspelare.

Jag tror på Mets och att han ska få växa in i Gnaget under våren. Blir spännande. Räknar som sagt med att de även blev lite pengar emellan denna ut/in transfer.