Originalet av inlägg:1170383
Redigerat:2018-12-06 13:57:00

1 - Tack för det klargörandet och en stilstudie i härskartekniken förlöjligande, fräscht. Du behöver inte tycka som jag, det är fine, men jag förlöjligar inte dig så du behöver inte göra det med mig. Höj dig!

1b - För att använda samma retorik mot dig, spekulerar du nu eller vet du att Avdic har det?

2 - För att använda samma retorik mot dig, spekulerar du nu eller vet du det? Vet du att Avdic har förberett sig psykologiskt? Såg han detta scenario för några år sedan när han signade med AIK?

3 - Sant men tror inte Avdic räknade med en sådan dramatisk nedgång i både speltid, ställning eller för den delen nu nedsatt lön för några år sedan. Även om 30 inte är purung så har han ju några år kvar i sig vilket han likväl kan ha kalkylerat med som inte. Återigen spekulation från din sida i båda fallen.

4 - Absolut, jag har aldrig ifrågasatt Norling eller BW utan endast sagt min åsikt om det. Man får ha åsikter om saker, speciellt i ett forum.

5 - Håller med men givet att det ska till en väldigt stor lönesänkning av lönen så har jag svårt att se någon annan konsekvens men du får gärna upplysa mig om situationer där människor blivit mer motiverade av en väldigt stor lönesänkning. Grunden kan såklart vara en helt annan, dvs prioriteringar som ligger utanför ekonomiska förhållanden som familj eller andra privata. Att pengar inte är allt i världen är i så fall en spekulation från din sida för du varken vet vad Avdic kommer göra efter fotbollskarriären, dvs vad han har för civilkarriär framför sig, eller vad han avsatt innan.

6 - Uppenbarligen du också om du läser din egen lista. Min enda spekulation är vad som händer med en person som får nedsatt lön och den är åtminstone förankrade i vanliga konsekvenser av en sådan situation.