Originalet av inlägg:1170250
Redigerat:2018-12-05 14:56:00

Scholes

Jag förstår inte varför du nästan alltid svarar ”kritiskt” när skribenter mer eller mindre eftersöker mer eller mindre det både Rikard Bartosz Björn med spelare pratar om att vara lite bättre på eller utveckla. Det är kanske inte alltid exakt identiska önskemål eller viljor eller sagda på samma sätt eller på korrekt fackspråk för fotboll.
Sen tror jag det är ganska få som inte pratar om såna här saker med balans. Det är inte alltid menat som antingen eller, utan att utveckla med balans. Inte att spela i maxtempo i 90 minuter med frenetisk press och riskfyllda genomskärare matchen igenom. Utan med balans, när behov finns, när läge finns.

Men du verkar totalnöjd med precis allt och verkar bli kritisk mot minsta lilla kritik eller vilja till förbättring. Eller ser en åsikt om förbättring som ganska svart eller vit.

Jag tror inte alls det är omöjligt eller för den delen motsägelsefullt att ha ett grymt försvarsspel och samtidigt sätta upp ett högre tempo. Röra oss snabbare utan boll för att skapa ett bättre djupledsspel.