Originalet av inlägg:1166544
Redigerat:2018-11-08 00:14:00

gnaget

Det behövs inte men har bett om det, så jag har deras på min mobil. Vissa bolag är lättare att verifiera via BankID. Ofta går det lite snabbare att få ut vinster. Samt så blir det enklare att sköta alla transaktioner mellan bankkonton. Slipper man be folk föra över åt en. Modet går ju mer och mer mot BankID som verifiering och snabba utbetalningar. Jag tror att det kommer gå mer och mer mot spelarens marknad. Det blir mer och mer bonusar och dom slåss så hårt om kunderna att dom inte kan hålla på och hålla på utbetalningar eller försöka förhindra utbetalningar genom att begära alla möjliga dokument. Nu gör ju vissa lite ironisk reklam mot just den delen av branschen. ”Vi behöver inte veta vad din katt heter”. Jag ser positivt på spelmarknaden. Min farhåga är den nya statliga regleringen som kan göra att det blir klart färre bolag som tillåts för svenska kunder samt att oddsen kan påverkas negativt i och med andra skatter. Till exempel Italien och Danmark (kanske var andra länder) har lägre odds på samma bolag på samma marknader.

Har skrivit in till svnska spel (som håller med mig) samt politiker som driver den nya spellagen om att man måste reglera licensen med att man inte får limitera spelare som vinner på odds över tid precis som svenska spel inte gör. Tvivlar på att det kommer inträffa men jag hoppas på det.