Originalet av inlägg:1147920
Redigerat:2018-07-19 18:24:00

resse: Kan ju inte annat än att hålla med. Fresh128 borde ta och göra en sökning på sitt eget nick i GF-sök och skapa sig en sammanfattning av vad han/hon skrivit under året. Det är en encyklopedi över en människa som jag tror behöver en varm kopp te, en vänskaplig klapp på axeln och får höra att "Det ordnar sig, livet blir bättre"...och kanske också "...och blir inte livet bättre så är det i alla fall inte AIK:s fel".

Silva var dålig i förra matchen och jag hade hellre sett Stefanelli (också) men Silva är ju Goitoms ersättare rakt av. Det är ju helt uppenbart. Man kanske kan misstycka men att bli förvånad vid det här laget är ju lite naivt. Därtill har väl Silva en rätt jävla bra statistik också, han kom väl in 20 min mot IFK och satte en balja för att sen vara borta till typ förra matchen.

För säkerhets skull kanske man kan säga till de som inte riktigt följt AIK i år att det kommer bli väldigt defensivt och tillknäppt idag. Det är möjligt att vi gör ett mål, eventuellt efter ett väggspel, men det kommer inte bli stormande anfallsfotboll och 4-0 (annat än om vi råkar göra mål på varje chans). Bli liksom inte förvånade om så inte är fallet, eller om Stefanelli inte kommer in när det står 0-0 i 60:e minuten.