Originalet av inlägg:1136046
Redigerat:2018-04-24 13:04:00

Solan

Jag skulle inte tacka nej till Seb Larsson men någon renodlad wingback likt Lundström som har fart och teknik, kan göra sin gubbe är ju den gode Seb Larsson inte. Mer en grovjobbare på innermittfältet likt Adu och Saletros. Just där han spelar i Hull med. Som sittande mittfältare (DM). Just därför om Olsson säljs i sommar tex så kan vi INTE ersätta honom med Seb Larsson. Ett mittfält med Seb Larsson-Adu-Saletros skulle bli alltför defensivt där ingen bryter mönstret som Olsson oftast gör och kan göra. Som jag nämnde igår så ser jag gärna Örebros Besara som ersättare till Olsson, om det vore möjligt. Hans kontrakt går ut i vinter nu 2018 så vill Örebro få någon peng för honom så släpper man honom i sommar för en skälig summa.

Robert Taylor tar jag för givet att man nog kallar hem i sommar. Spelat kontinuerligt i norska högsta ligan och på 5 matcher gjort 1+1. Verkar i helhet fått bra betyg hittills i Tromsö också som ligger 5:a i ligan.

Även fast vi har Sundgren och HHH samt Yasin som senast visade sig kunna lira wingback med.

Hursomhelst så extremt jävla tråkigt med Lundström och jag hoppas innerligen att hans rehab går bra och att han kommer tillbaks ännu bättre o starkare till nästa säsong! Kämpa Robert!