Originalet av inlägg:1129898
Redigerat:2018-03-22 09:45:00

Mkt gnäll ja, men såklart skall man få ha åsikter. Dock får msn känslan av att många rent av hoppas det skall skita sig direkt i säsongstarten bara för att: "vad var det vi sa!", nej lägg ner den delen, vi vinner och vi förlorar tillsammans.

Det krävs stora lungor och stort mod att vara wingback i dagens AIK, det krävs också en bra och bollskicklig centrallinje för att sätta systemet, dvs bolltrygga och kan sätta igång fort då vi är i balans. Jag anser vi idag har detta, så därför kommer vi lyckas.
Skulle gärna se Milo som mitt-mitt då jag tror vi får ytterligare en dimension och just det dära tempot som han själv tar upp i RR.

På höger WB har vi en drös av spelare som har modet och lungorna, Taylor, Robert, Yasin, Sundgren, helt ärligt tror jag alla kommer göra det lika bra. På vänster WB är det tunnsått. Kollade som sagt derbyt igen och Rasmus är helt ok tills straffen, därefter går det utför. Totalt stukat självförtroende, synd om honom. Men vad har vi då som alt. där? Nabbe, Anton? Kanske inte lika förspänt som på höger WB.

Såvida alla friska tycker jag Goitom och Nicolas på topp, Tarik släpande och sen Olsson "halvsläpande" med Adu bakom.