Originalet av inlägg:1124575
Redigerat:2018-02-23 14:12:00

Började tänka lite på sportlib nu när nissedelarna lades ut. Dessa var fina och bra. Men i övrigt, har inte sportlib tappat stinget lite? Jag var med från början, tog en paus sen i somras då bankkortet gick ut och blev prenumerant nu i vinter igen. Priset har jag svårt att prata om då detta inte går att sälja till en så bred publik så att de måste ta en slant förstår jag. Men det är något som jag tycker saknas. De kan självklart inte gå igenom exakt taktik och tankar eller för den delen transfers och skador. Då tycker jag de måste röra sig lite mot ett mer underhållningsorienterat material. Nu är det som att de går igenom taktik, kort intervju men som inte ger så mycket. Klipp från träninhen är inget från spelet utan bara innan när de bär fram vattenflaskor och koner. Alla dessa typ 3minutersklipp varav första 15sekunderna är intro. Jag vet inte. Ta dubiaresan, klippen från förra året var väldigt bra, och de var väl sportlib och inte AIKplay? Kanske inte är alls vad folk vill ha men jag hade gärna haft mer larviga/roliga klipp och längre. När de försökte göra ett mer "roligt" klipp så var det anton saletros som visade matsalen på hotellet...
Vad tycker ni?