Originalet av inlägg:1116695
Redigerat:2017-12-16 13:54:00

Scholes

Jag gissar att det finns välutbildade med stor erfarenhet från olika branscher och från olika nivåer även där. Sen kanske alla är outbilda unga vuxna?
Med det menar jag inte att dom har kompetens för varje enskild post inom hela AIKs organisation. Tror i alla fall inte att dom har fullt av outbildade utan intellekt i sin ledning och organisation. Det vore konstigt. Men vissa ledande roller kan dom nog klara av.

Om inte annat så styrs ju ändå VD med flera som har kompetens, så jag vet inte om kompetensen dom har eller saknar i Firman spelar så stor roll i sammanhanget.
Vi skulle i alla fall slippa hot mot dessa och slippa betala avgångsvederlag när dom sparkas.
Det låter naturligtvis uppgivet, men jag är uppgiven i det sammanhanget. Då jag inte är beredd att hota någon grupp bort från AIK. Och tänker därför inte sitta och beklaga mig för hur läget är.

Men poängen du förstår är det jag är ute efter vare sig det finns 10 potentiellt grymma VDs där eller ej.


cj

Ja det är ju intressant och bra att saker belyses på twitter. Snart tystnar dessa bittra inlägg och folk glömmer som vanligt tills nästa gång.

Vad tror du kommer hända med din och andras röst? Eller det Cecium137 är inne på?



Super-g

Generaliserar inte IV efter några inlägg. Men är nog mer inne på att det finns kompetens hos Firman.