Originalet av inlägg:1114109
Redigerat:2017-11-17 23:28:00

Bobo/IV

Häxjakt är ordet du letat efter. Det bidrar inte till ett drägligt arbetsklimat. Kritiken har rätt ofta varit osaklig och hårt vi vinklad. Ni har hängt ut privatpersoner som jobbar icke officiella roller som inkompetenta. Det är inte ok. Det är uppenbart att ni vänt på varenda sten för att hitta en vinkel för att kritisera MA. Är det man ska tåla som förtroendevald och anställd AIK fotboll. Är det som sig bör?

Har svårt att se att din omvärldsbevakning är såpass avskärmad att du inte märker vad folk tycker om Jonas och förlängningen IV? Du kan få mig som konkret exempel, räknar med att du följer gf och sociala medier. Ursäkta invektiven i övrigt.

Jag ska väl eg inte tala för andra så exakt hur de berörda parterna tar er (med reservation att det är svårt att hålla i sär de olika aktörerna ibland åtminstone utifrån) kritik och frågor. Har hört det beskrivas som trakasserier och det låter ju inte speciellt trevligt men jag låter det vara osagt.
Men låt mig svara dig med en motfråga:
Är det en bra för AIK att allt från banal till känslig väl detaljerad information om den dagliga verksamheten och avtal paraderas ut för allmän beskådan?

Hursomhelst ganska enkelt är det såhär, det med sorg och frustration jag ser AIKfotboll förmultna från insidan. Jag uppfattar det som att ni är del av problemet. Därför är jag arg, frustrerad på er och skriver arga saker på internet riktat i er riktning. Upplever inte att jag är ensam.