Originalet av inlägg:1074432
Redigerat:2017-04-22 20:45:00

Vi har många problem samtidigt nu, var och ett måste hanteras utifrån ett släcka-branden perspektiv och sen utvärderas på allvar när sommarfönstret öppnar.

Linner - enskilt ansvarig för noll poäng idag, och kanske även mot Bajen. Var det för tidigt att slänga in honom som etta? Kanske. Men vi har inga alternativ just nu, så vi måste ge honom förtroende och stöd åtminstone tills transferfönstret öppnar. Inget blir bättre av att gnälla, håna och klaga på honom.

WB - Om Stipe nu inte är tillräckligt bra så är det bara att fortsätta köra Nisse där tills Haukur är tillbaka. I sommar måste det värvas - så är det bara.

Olsson - Jag är övertygad om att han kommer bli grym för oss, men kanske borde han matchas in lite långsammare? Ge Amin eller Ishi chansen från start.

Thern - Jadu, varför är han inte bättre? Jag har ärligt talat inte den blekaste. Fel roll? Ur form?

Krpic - Att skylla på att han inte får bollar är bullshit. Han står ju still! Det här är nog BWs sämsta värvning någonsin.

Avdic - Ge honom en ärlig chans ett par matcher, gärna med Henok. Seriöst, det kan omöjligt bli värre. Tar han den inte så bryt kontraktet.

Spelsystemet - Jadu ärligt talat är jag tveksam. Vad sägs om att falla tillbaka på 4-4-2 med Nisse-Pertan-Sauli-Sundgren, Blomberg-Olsson-Thern-Ishi? Iallafall mot lag som vi väntas backa hem. 3-5-2 funkar ju uppenbarligen inte iallafall.