Originalet av inlägg:1074246
Redigerat:2017-04-22 18:15:00

Vi måste ändå analysera Norlings återkomst litegrann.
Alm sade alltid under sin tid som tränare att Norling skulle träna AIK igen nån dag. Tror bara det är några högt upp som sagt att det räcker med Alm och att Norling ska in. Folk som vet lika lite som jag själv. Såna ska inte styra en klubb. Säger inte att Norling är ett problem, det har jag ingen aning om. Det enda jag vet är att jag är trött på BW. Dryg intervjuer och dålig på att värva verkar det som. Scouten kan inte heller vara bra. Avdic, Affane, Markkanen, Krpic, listan kan göras lång. De värvningar som blivit bra de senaste åren är enligt mig Sundgren och Ishizaki. Det är spelare som gillar AIK och som kämpar. Blomberg var också en värvning som tillför mycket till truppen. Gillar att man värvar från andra lag i serien, känns mer säkert då. Tyvärr alldeles för sällan vi gör det. De spelarna brukar vara lite dyrare men nu har vi pengar kan man tycka. Dock bra att vara försiktig med dem såklart.

Målvaktsfrågan måste jag också nämna. Är riktigt besviken på att vi har den målvakten vi har. Tycker att han kan få skulden för mycket av det tidiga på säsongen. Jag har aldrig varit en sån som glorifierat Carlgren men han var bättre som vi ser. Väldigt bra på linjen. Det var allt jag ville ha sagt.
Bli inte arg på mig om ni inte delar samma åsikt.
Vill vara noga med att jag inte vet nånting egentligen mer än en vanlig inbiten supporter. Vi tar nya tag nu!