Originalet av inlägg:1073356
Redigerat:2017-04-19 19:01:00

<<<Borges bolltouch

Håller med dig helt! Olsson, Thern och Nyman är spot on!
Sedan undrar man ju om det verkligen är så att inte en enda potentiell vänsterfotad wingback från hela superettan kunde ha aspirerat på att ta den platsen istället för Stipe (som jag vill bara göra gällande att jag inte tycker har varit så dålig som en del påstår, skada månne??). Finns det ingen 20-åring som kan växla upp? Inte en enda?

Eftersom man dessutom i princip har tre boxspelare redan (Avdic, Eero och Goitom till viss del) så undrar man ju varför man värvar in en mindre spelintelligent variant av Avdic och sätter den riktige på bänken. Jag tänkte att jag skulle ge Krpic tre matcher innan jag sa något om killen men nu har det gått tre matcher och jag är inte imponerad. Kanske har han inte fått rätt bollar, kanske har han. Inte fan vet jag. Men det jag vet är att Avdic har visat mer på en försäsongsmatch än vad Krpic har visat på tre allsvenska. Avdic må ha bränt lägena, men han har ju i alla fatt kommit till lägen.

Hade ju hellre sett en snabb och löpvillig anfallstalang från superettan än en boxkloss från Bosnien.