Originalet av inlägg:1042661
Redigerat:2016-08-29 19:37:00

Jag vet att alla vi gnagare har svårt att släppa gårdagens match. Vi känner en klump av frustration och försöker fokusera på annat men det
kommer tillbaka lika klart som den där nyårsfesten för flera år sedan. När du var alldeles för full och sa saker som du fortfarande kommer ihåg
i knivstark upplösning. Samma känsla, och samma sätt att hantera på. Att fantisera om en tidsmaskin. Reser tillbaka i tiden genom svarta hål
och kommer fram innan tolv-slaget där du byter ut din jordgubbsvodkacocktail mot ett glas saft. Reser tillbaka till gårdagen och punkterar Salétros
moped så han inte kan ta sig lagets samling. Samtidigt kan man passa på att investera i aktier och köpa lotto, eftersom man ändå komemr från framtiden.

Pling! 1 - 0 till Gnaget mot bajen i min returmatch på FM16. Vi kanske inte ska vara så uppgivna ändå, Hammarby leder allsvenskan överlägstet på min sparfil.
Inga förluster och Magsätra i mittlåset har bättre pluppar i 'jumping reach' än Christiano Ronaldo.
Men min självmordsformation på 3-3-4 verkar fungera än så länge, motståndarna blir förvirrade. Slänger vi på min nya träningsanläggning för 140m:-
och försäljning av alla som fyllt 26 år så ser framtiden ljus ut.

Framåt AIK